Italiiiien!

Igår gick upp vid 5 på morgonen för att klä på mig och sen ta mig till flygplatsen. I Rom var det dags för en lång bussresa till Termini och sen tåg till Albinia. Fick dock inte upp dörren så jag kunde inte stiga av... Lucia hämtade mig vid nästa stationoch då fick jag även träffa Bibi för första gången. Lite blyg var hon och ville inte riktigt prata med mig i någon timme eller så, men sen blev det fart på henne :)

Dock så har jag en hemsk hemlängtan. Har ont i hela kroppen och det känns som att jag knappt kan röra mig och en stark känsla, inte den med hemlängtan. Jag mår verkligen dåligt - ingen lust att äta, lust att spy, gråta. Hur mycket jag än gillar familjen så vill jag faktiskt åka hem! Ska hoppas på att det går över snart annars ringer jag mamma och pappa och åker hem.


save for web & devices

Ofta blir bilder platta och tråkiga när man lägger upp dem på nätet - ex. bloggen. Det finns dock ett sätt att bevara det fina i bilden - spara med save for web & devices.

                                      


sandy shoes

Mitt lilla äventyr vid kösen resulterade i blöta och sandiga skor, men inte kan man förvänta sig att gå hem i torra skor och icke-sandiga strumpor. I alla fall inte när man har varit och sprungit och hoppat i vattnet som en 3-åring xD

Mina stackars skor! Jag är fortfarande så kär i dem att jag inte kan slänga dem, men de ser inte så fina ut längre och de är inte heller så bekväma att gå i. Men snart så är det nog dags att ta farväl...


RSS 2.0