mouseover-bild

Måste faktiskt säga att jag är nöjd med hur bra jag lyckades fixa väggen på denna bilden. Brukade inte vara så bra på att klona bort saker innan. Börjar få kläm på ps nu också :)

Tänkte dessutom försöka mig på det här med att göra en mouseover-bild (man för musen över bilden så visas en annan bild)

Var tvungen att ändra filformat och massa så, men det funkade ändå inte ... I'm not giving up, I'm just putting it on a shelf for a while!  Blir side-by-side i stället. Vad tycks?
Juss hjälpte mig fixa en kod som faktiskt funkade.. testade tre olika men det funkade inte. Sen försökte jag med hennes och det gick, bara det att bilderna skulle vara i .gif men det försämrar kvalit+en på bilden något så grymt mcket! Försökte med .jpg sen och det funkade :D

btw. "sladdbilden" är inte originalet, bara en annan version. 

...


Kommentarer
Postat av: C U A D R O - linnéas lilla blogg.

Sv: Det får du ta och göra (:

2010-06-02 @ 18:01:16
URL: http://cuadro.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; tusen tack! Det beror lite på hur mycket du kan innan men mitt största tips är att inte ställa henne direkt i solen, det blir fula skuggor då och mösskärmen skuggar ögonen. Så fotografera i skuggan! Sen kan du ju alltid försöka locka fram naturliga skrat :)

2010-06-02 @ 19:57:55
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0