so far so good

Har fixat och trixat lite med designen nu på morgonen. Färgerna och så är ganska neutala, det är ju inte designen det är fokus på - det är de framtida foton som kommer läggas upp! Det blev även ny header - den gamla var mer för att ha något att jobba med under tiden.

Med tanke på hur dålig jag är på design och sånt så är jag ganska nöjd med resultatet. Det var bara ett litet problem jag upptäckte... designen hade börjat bli lite för lik Malins, gjorde dock mitt bästa för att det inte skulle se för likt ut. Tycker ändå jag lyckades lite på den punkten.

Allt är inte helt klart än - länkar till andra fotobloggar och kategorier fattas, bl.a. Vet inte redigt vad för kategorier jag kan ha än, så jag tänker fixa dem så småningom som jag lägger upp bilder. 

see you back soon! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul med ny blogg! Fina foton med =)

Menar du lik min blogg? Go ahead - håller på med en ny så gör som du vill ha din :)



Sv: Det var riktigt inspirationsrikt! Åk på nästa om de fortsätter med sånt här :)

2010-05-28 @ 16:20:20
URL: http://malinannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0