sommartävling

Har anmält mig till en tävling på en blogg vid namn tinkerbella. Den hålls tillsammans med tvspelswebb. Priset är en reflexskärm, vilket aldrig är onödigt att ha.

Jag kommer faktiskt ihåg när jag fotade den här bilden - sommaren 2009. Jag gillar att blomman är vänd mot solen. Den försöker liksom komma så när solen som möjligt och suga åt sig så mycket ljus som möjligt. Det är lite så för mig just nu - passar på och njuter ordentligt av de få solminuterna vi har. JA glängtar bara mer och mer tills den riktiga värmen och sommaren kommer.


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Tack för ditt bidrag i min fototävling om reflexskärmen! Finalisterna presenteras i min blogg den 24 maj. Lycka till :) /Isabella

2010-05-17 @ 08:37:23
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0