Guess who's finally coming home!

Imorgon åker vi till Växjö för att lyssna på en författare från Kamerun som bott i Paris ett antal år. Han har skrivt en bok vid namn une éternité a Tanger (en evighet i Tanger) Är inte helt säker på författarens namn men tror att det är Eyoum Nganguè (googlade). Tycker faktiskt det ska bli väldigt kul och hoppas på lite fransk konversation, bra lite dock :P

Efter denna roliga händelse får jag gå hela vägen från Katedralskolan till MediaMarkt. Där ska jag hämta min älskade vän,  min kamera, som varit borta ett bra tag :O Jag är jättejätteglad över att äntligen kunna hämta den. Det enda som fattas då är ju att göra sig av med den för jag ska ju sälja den ;)

Har kännt ett litet tag att jag borde ta och döpa den (ja, bara för att...) men jag blir bara mer fäs vid den då och det vill jag ju inte!

Ja, och av någon konstig anledning hittar jag inte bilden jag ville lägga upp. Det får helt enkelt bli en annan :)

Joe och Pål för längesedan! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se )

Var med och tävla om en helt ny och unik bloggdesign (stilmall och kodmallar).

Det är gratis så du förlorar precis inget på att vara med och tävla ;)



http://fotografy.blogg.se/2010/september/utlottning.html#comment

2010-09-25 @ 19:35:21
URL: http://fotografy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0