it's magic


En bild jag pilalde med igår. Blev inte alls som det var tänkt men jag gillar den lite ändå :) (bilden på tjejen är lånad från
4shared.com)

Detta är väl kanske egentligen tänkt som ett "snabbinlägg", men med tanke på att jag är jag så lär det inte alls bli så.. ;P

Pappa trollar i Ryssby idag och jag hjålper ju självklart till. Med tanke på det så borde jag stå i duschen nu, kanske till och med vara på väg ut? aja, kan ju komma med att jag försöker få skivan till showen att funka, eller rättare sagt - har gjort lite ändringar på en ny skiva jag bränner för jag vet noll om varför det inte funkar som det ska.

Ses vi i Ryssby? ;)

Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Tack :) Roligt att fler läsare ger sig till känna :)

2010-09-12 @ 11:43:36
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0