Salut Salve Hola

En stor del av min eftermiddag spenderades med att bläddra i en bok och fälla tårar. Har nu äntligen läst ut Before I die. Hemskt sorlig, men väldigt bra bok. Rekomenderar den verkligen. Också boken jag läste precis innan den, if I stay.

Har väl försökt undvika mina franskaböcker under dagen (fortfarande) men det ör snart dags att cerkligen sätta igång. Ska skriva viktiga ord från en novell vi håller på att läsa, men duktig (eller kanske inte) som jag är så skriver jag meningar istället. Vet inte heller riktigt hur långt som är det obligatoriska att läsa och förbereda för imorgon...

Tänkte att jag kunde döda lite mera tid med att ladda upp en liten söt bild på min smeknamnslösa Mini (A)

Bögis - du ville ha fler inlägg. Detta kan väl kanske vara en bra början?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0